sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Now older, soon wiser

Moikkamoi!

Vihdoin ja viimein alkaa näyttää siltä että Suomen kesä ei sittenkään ole menetetty, vaan helteet iskee nyt viimesille lomaviikoille. Just sopivasti tähän lähtöpäivän kynnykselle joten kiitos luontoäiti kun pelastit minun ja muiden auringonpalvojien kesän <3
 
Tuossa pari päivää takaperin meikä täytti 17 JEE!!....ja tunsi itsensä tosi vanhaksi. Ensvuonna kun sit tuun Suomeen niin mittarissa on lukema 18..Ja saan autokortin...:D Harmi ettei sielä Amerikassa mun anneta ajaa autoa, sekin olis aikamoinen kokemus kun liikennekkin sielä on kaikkea muuta kun Kauhavalla..:D Toisaalta, ehkä ne ei halua saada multa soittoa jossa pyydän ne hinaamaan mut ja mun kärryn jostain ojanpohjalta...

Synttärilahja minulta minulle saapuikin sopivasti postiin juuri synttäripäivänä, ja voin kertoa että nyt on hieno päivittää blogia uudelta läppäriltä. Sinne meni kesätyörahat mutta on tämä kyllä sen arvoista:)

Avattuani seuraavan paketin sain äipältä ja iskältä mm. tämmösen maailman hienoimman palan mun koruun. Tää koru on varmaan likimain Nominationia, mutta naisellisempi versio. Ketju johon sit saapi keräillä tuommosia "palasia", jotka on muuten tosi kivoja muistoja omasta elämstä!! "Ton palan mä sain sielä ja sielä kun olin sillon sen kanssa sielä" ym. Ja tää nyt ehkä vähän sopi tähän mun nykyiseen elämäntilanteeseen joten oli ehkä paras synttärilahja:)


Postilaatikkoon kolahti myös kirje, joka oli tullut Michiganista juurikin mun tulevalta perheeltä!! Ne oli muistaneet että mulla on synttärit tulossa ja lähettäneet mulle sieltä kaukaa asti sitten oikein kirjeen! Vähänkö ihania! Olin aivan onnesta soikea kun hypin sisälle näyttämään ylpeänä äitille mitä oli postimies tuonut:)



Than you so much for your card, it made my birthday even better!
I love my host family already:)
Synttäripäivä tuli vietettyä aurinkoa nauttien ja syöden mm. Marie-keksejä, mansikoita ja Nutellaa, kun mentiin kaverin kanssa picknikille:) Sää kruunasi meidän picknikbileet ja mitä enemmän kello näytti, sitä paremmat keskustelut sielä viltillä istuessa syntyi.Seuraavana päivänä oleilin illan toisen parhaan kaverini kanssa ja oli tosi kivaa, hauskaa, ja parasta molempina päivinä! Kuitenkin siinä kerkesin taas synkistellä sitä todellisuutta,11 päivän päästä ei tämmösiin iltoihin vuoteen oo kavereiden kanssa mahollisuutta.. On se vaan niin että ei siltä ajattelulta ja synkistelyltä voi välttyä..ei vaan voi.. Sen vastapainoksi yritän työntää aivoihin sitä valoisaa puolta, että ei kukaan täältä oo katoamassa vuoden aikana, ja tuosta vuodesta oon lopun elämääni kiitollinen:)



Nii käytiin me ostelemassa kaikkee tarpeellista jo korin täydeltä kaupoista lähtöä varten, ja pakolliseksi ostokseksi nousi matkalaukku...Se olis varmaan ihan hyvä olla ettei viimesenä iltana tarvitse tajuta että ei ne vuoden tavarat kyllä  mihinkään reppuun mahdu... Mun ehto oli se, että se ei saa olla mitenkään normaalin värinen, vaan halusin pirteän värin monestakin syystä:D 

- Jos joku yrittää varastaa sen niin luultavasti nään aika selvästi kenen käsissä se laukku on
- En luultavasti sielä lentokentällä ota väärää laukkua kun tämä mun boksi loistaa sieltä hihnalta kuudensadan
kilometrin päähän
- Jos mun laukku ei tule tai on mennyt väärään paikkaan niin on tajuttoman helppo sit kuvailla että se on semmonen kirkkaan oranssi :D
- Se on omalaatuinen koska yleensä ihmiset ostaa mustan tai harmaan laukun
- Se nyt vaan oli yksinkertaisesti kiva väri....





Tuliasiakin on jonkinverran ostettu ekalle host perheelle mutta laitan niistä vasta kuvia sitten kun on kaikki kasassa! Tai sitten laitan niistä kuvia vasta perheeseen päästyäni, koska mun host perhe "lukee" tätä blogia (katsovat kuvat..) niin se olisi pieni spoilaus jos ne niitten über mahtavat tuliaiset leijuis sitten täälä!

Nyt mansikoiden kera katsomaan teeveestä Olympialaisia:)
T: tyttö 17 joka lähtee viikon päästä Amerikkaan!!!!

-Susa

6 kommenttia:

  1. vähä ihana ylläri toi kortti! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noniimpä, olin aivan onnessani ku menin hakemaan postin!! Ja yllättyny että ne oli muistanu mun syntymäpäivän:)

      Poista
  2. Yay viikko vielä! Mulla samanlainen matkalaukku, väri on vaan turkoosi.. Luulis että tunnistettais helposti liukuhihnalta noi jätti väripommit kentällä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha mikä sattuma, mäki kattelin turkoosia mut sit päädyin tommoseen värii, mulla kun kaikki on aina turkoosia nii nyt ajattelin rikkoa rajojani XD ja joo ne saa sielä kentällä oikei tehä töitä sen etee että saa meidän laukut hukkaan!!

      Poista
  3. onko toi koru thomas sabo? vai onko tollasia muitaki "itse koottavia" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on tää ketju ja osa paloista Thomas Sabolta, mutta sitten taas osa paloista on jonkun muun merkkisiä! Pitäis kuitenkin molempia merkkejä löytyy aina koruliikkeistä:)

      Poista